Atingerea care te rasfata!

ISTORIC SI PREZENTARE:

Fondata in 1994 in Bucuresti, Family Papers si-a inceput activitatea ca producator de servetele si hartie igienica, desfasurandu-si activitatea intr-o mica hala de productie.

In prezent, produce si comercializeaza o gama larga de articole de hartie de uz casnic si cosmetic: servetele de masa, servetele pop-up (la cutie), batiste nazale, role prosop, hartie igienica.  Activitatea se desfasoara astazi intr-un spatiu de productie nou si modern ce ocupa o suprafata de 5000 mp. Productia se realizeaza cu utilaje ce incorporeaza tehnologie moderna, care asigura un flux eficient si care permite fabricarea si depozitarea unor produse sigure pentru consum, de calitate controlata, conform celor mai actuale standarde din industrie.

PRODUCTIE SI SUSTENABILITATE:

Sursa materiei prime utilizate este atent controlata  prin selectia acelor furnizori ce indeplinesc o serie de criterii stricte, cerute de catre clientii nostri si stabilite conform standardelor de calitate implementate: ISO 9000-2015, IFS HPC.
Unul din obiectivele noastre este de a ne desfasura activitatea intr-un mod sustenabil, cu impact minim asupra mediului astfel incat ne-am certificat activitatea conform standardului FSC, am incredintat reciclarea deseurilor unor parteneri de incredere si ne-am instruit personalul pentru minimizarea rebuturilor si a risipei.

COMERCIALIZARE SI CLIENTI:

Pentru a garanta produse de calitate si sigure pentru consum urmarim atent procesul de productie incepand de la selectia materiei prime, pana la predarea produsului catre client.

Livrarea produselor se desfasoara conform unui grafic eficient, cu mijloace proprii, in conditii controlate de igiena.

Produsele noastre sunt comercializate prin intermediul distribuitorilor si al lanturilor de magazine (hypermarket, supermarket, cash and carry) la care se adauga clientii din domeniul marketing/publicitate, servicii de catering sau linii aeriene.

Le oferim clientilor nostri posibilitatea de a realiza propriile marci private (private label) sau de a-si personaliza produsele, dupa propriile necesitati si scopuri comerciale.